چرا با من
چهارچشمه
چهارچشمه
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : جواد باقری

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام چرا با من

متن آهنگ بهزاد پکس به نام چرا با من

یه چیزی از جیبت افتاد این عکس اونه

واسه همین باید میشدی حبس خونه

یا بهونه بود به عشق جدیدت برسی

بزرگ شدم با دروغ های بچگونه

به من که نگو میدونی که دلت گیره

شوخیشم بد بود میگفتی بهت دیگه

حسی نمونده خب اینا رو اعصاب همش

فکر کردم از همه چی چشم و دلت سیره

میدونی سخته تو بگو چرا با من

پشت خط موندن هام جواب چراهامن

صدات و ببر دیگه چیزی نمیخوام بشنوم

اخه نامرد فقط بگو چرا با من

منی که گفته بودم بدجوری میشکنم

دروغ نگو فقط همه رو میشنوم

انقدر شکستم که دیگه خنده نمیاد به لبام

واسه همینه از سن و سالم بیشترم

سیگاری شدم دیدی چیکار کردی باهام

یه حرفی بزن چرا سردی باهام

تو آینه نگاه نکن تو خود منی ببین

بوی خیانت تو رو میده ته سیگارام

****************************

بیخودی گریه نکن دیگه حرفی بین ما نیست

منی که میگفتم دیگه هیچکی عین ما نیست

هوای منم سرده مثل نگاه تو شدم

همه چی له شد شدیم عین پاییز

با هر کی بد بودم با تو رو راست میشدم

گفتم باشه قبول اونی که خواست میشدم

چجوری دلت اومد دستاش و محکم بگیری

منی که همیشه واست یه آدم خاص میشدم

*******************************

دستام میلرزه سیگارم باهاشه

قید زندگیم و زدم حالا که

میخوای بد جلوه ندی تو هم حرفی نزن

هر کی پرسید بگو درگیر کاراشه

اصلا چیه مگه بگو من خرابشم

بگو من که بریدم اون آخراشم

میزنی زیر چی یکم مرد باش لااقل

میگی دوست باشیم فقط میخوام نباشم

من که هواشم داشتم هر دفعه

یادته گفتی بهزاد بریدم از همه

چی شد حل شد مشکلت یا از من زده شدی

عکسات تو چشمایی بود که الان بستمش

خدایی دیدی چقدر نامردی

سر و شکل تو ببین با کیا میگردی

گریه نکن دیگه وقتی باید دل تنگ میشدی

که تو بغل اون یکی عرق میکردی

****************************

بیخودی گریه نکن دیگه حرفی بین ما نیست

منی که میگفتم دیگه هیچکی عین ما نیست

هوای منم سرده مثل نگاه تو شدم

همه چی له شد شدیم عین پاییز

با هر کی بد بودم با تو رو راست میشدم

گفتم باشه قبول اونی که خواست میشدم

چجوری دلت اومد دستاش و محکم بگیری

منی که همیشه واست یه آدم خاص میشدم

*******************************

از این حرفا گذشت راستی خوبی خودت

به چشات میاد بهت خوبی کنه

یا اونم مثل منه دستش نمک نداره

یکی تیکه مینداخت میگفت عشقت پولی شده

خدایی حقمه این چیا دارم میگم

میبینی حالا چه حرفایی آزارم میدن

رو تو نمونده تعصب پس منم واسه همین

سگا رو دوست دارم جم

راستی یه سالی رفت که هفته ها رو شه

تنها یادگارم ازت یه خط خاموشه

بشین به اون روزا فکر کن چه حرفایی میزدی

یه بار روشن کن ببین اون اس ام اس ها توشه

حالا که میری برو واسم نداره فرق

من که عادت داشتم به هوای سرد

این پایین شهر روزامون همیشه کوتاهه

منو به چی فروختی بسوزه پدر فقر

دستگاه مشترک مورد نظر خاموش میباشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وب سایت تفریحی چهارچشمه خوش آمدید لحظات خوشی را برایتان ارزومندم
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تفریحی و آدرس chaharcheshme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


زیبا سازی وبلاگ